Hoe kan ik bestellen?
Bestellen kan eenvoudig via onze webshop. Bij het afronden van een bestelling in onze webshop kun je deze direct afrekenen.
Het is ook mogelijk om een bestelling per mail door te geven.
Bij bestelling via de mail, sturen we je een factuur met iDeal betaal link.
Kom je er niet uit, vraag ons gerust om hulp.
Hoe kan ik betalen?
Betalen kan veilig met iDeal of met een bankoverschrijving*.
*)Let op bij betaling dmv een bankoverschrijving Versturen we deze na ontvangst van je betaling. Daarnaast reserveren we je bestelling niet waardoor de levertijd kan veranderen.
Bestelling wijzigen
Indien je de bestelling wilt veranderen, dien je zo snel mogelijk contact met ons op te nemen.
Wanneer je bestelling is verwerkt is aanpassing niet meer mogelijk.
Kan ik advies vragen?
Indien je advies nodig hebt is dat geen probleem. Je mag ons altijd om advies vragen.
Vul hiervoor dit formulier in en we helpen je graag verder.
Verzendkosten
De verzendkosten
Standaard 6,95 (Gratis vanaf 100,-)
Uitzondering voor lange artikelen (175cm+) hiervoor zijn de verzendkosten altijd 19,50
Voorraadstatus
Bij elk product staat of deze op voorraad is.
Wat is de levertijd?
De levertijd is doorgaans 1 a 2 werkdagen. (Producten)
Fotowerk bezorgen we binnen Veenendaal meestal de zelfde dag (9-21*)
Fotowerk Buiten Veenendaal leveren we binnen 1 a 2 dagen*
*Tot afmetingen 10×15, 13×18, 15×21, 20×25 & 20×30
Grotere afdrukken (posters) is de levertijd 3 a 4 dagen.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Daar we geen fysieke winkel hebben leveren we producten bij u thuis.
Fotowerk kunt u wel afhalen. Maak hiervoor wel online een afspraak.
Reparatie binnen de garantie periode
Indien je product binnen de garantie een defect heeft, kijken we hoe we dit zo snel mogelijk kunnen oplossen. (mits door ons geleverd)
Vul dit formulier in en je ontvangt binnen 24uur van ons een mail, waarin we laten weten waarheen je het product kunt heen sturen.
Reparatie buiten de garantie of door schade van buitenaf
Indien uw product reparatie nodig heeft zonder garantie kunnen we u natuurlijk ook helpen.
Via deze link kunt u een bezoekafspraak maken
Ps. bij betaalde reparaties, krijgt u vooraf een prijsopgaven voor bedragen boven de 150,-
Denk eraan, dat indien u van een reparatie afziet, we wel genoodzaakt zijn de onderzoekskosten aan u door te berekenen. Gem is dit 75,- a 100,-
Kan ik iets retour sturen?
Wanneer je iets wilt terug sturen is dit mogelijk tot 14 dagen na aankoop.
Retour sturen kan alleen indien:
- Product ongebruikt is.
- Incl. onbeschadigde verpakking.
Fotowerk is uitgesloten van retour mogelijkheid!
Om iets retour te sturen vul je eenvoudig dit formulier in.
Wat zijn jullie algemene voorwaarden?
Onze algemene voorwaarden kun je hier inzien.
Wat zijn jullie Privacy voorwaarden?
Onze Privacy voorwaarden kun je hier inzien.